2017 m. kovo 15 d., trečiadienis

Gerard'o elmundo.es interviu

Kai buvau teisininkas , man nerūpėjo ar turėsiu išeiti iš darbo


Laikau save žmogumi, turinčiu didelius tikslus, kuris yra kupinas entuziazmo savo darbui ir atsiduoda ką bedarytų. Tačiau ne tik profesionaliai, bet ir visose gyvenimo srityse. 

Manau,kad šiuolaikinio vyro apibrėžimas apibūdina ne tik mane, bet taip pat ir charakterizuoja šiuolaikinį vyrą,kuris viduje yra tradicinio vyro šiuolaikinė versija. 

Kai buvau teisininkas, man nerūpėjo ar turėsiu išeiti iš darbo ar likti. Tai buvo laikotarpis kuomet jaučiau,kad viskas buvo katastrofa.

Džiaugiuosi,kad šlovė atėjo man subrendus

Manau, viskas ateina savo laiku. Būdamas aktoriumi ir pasiekęs šlovę, matau ,kad nėra svarbu kokio amžiaus esi jei tu degi tuo ką darai. Mano atveju, vertinu teigiamai, kad pasiekiau šlovę labiau subrendęs, nes tapau atsakingesnis ir atlieku savo darbą su dideliu atsidavimu. 

Kiekvieną kartą dirbu vis sunkiau, nes žinau,kad pastangos leidžia pasiekti daugiau. 

(Apie būsimąjį filmą) Tai mokslinės fantastikos filmas - Geostorm. Tai filmas apie globalinį atšilimą 
ir kokį jis sukelia poveikį aplinkai, apie gamtos fenomenus, kurie kelia grėsmę žmonijai. Visos pasaulio tautos turi imtis veiksmų norint kontroliuoti aplinką ir išsiaiškinti kas iš tikrųjų dedasi. 

Interviu iš elmundo.es